Polecane #2


 Druga odsłona rzeczy, które polecam. W tego typu postach możecie znaleźć filmy, muzykę i inne rzeczy, na które zwróciłem uwagę, i są warte polecenia według mnie.

 Mam nadzieję, że dzisiejsze propozycję także się spodobają. 
Już powoli wkraczamy w okres wakacyjny, więc sam szukam hitu na te wakacje. 


Propozycję muzyczne!

Måns Zelmerlöw - Fire In the Rain




Flo Rida - Who Did You Love ft. Arianna




Dannic feat. Aïrto - Light The Sky




Tom Swoon & Mosimann feat. Ilang - I'm Leaving




Gareth Emery feat. Janet Devlin - Lost



Galantis - No Money



Obiecałem coś innego także dotrzymuję słowa;)

KęKę - Presja

Dobry film!





1 - Muzyka jest wieczna / The Music Never Stopped (2011)
2 - Ashby (2015)
3 - Gdybym tylko tu był / Wish I Was Here (2014)
4 - Odmieniec / White Frog (2012)




Polecam!


Kłopot z życiem po­lega na tym, że nie ma okaz­ji go przećwiczyć i od ra­zu ro­bi się to na poważnie.
26 Komentarze
avatar

Szczerze? Żadnej z nich nie znałam wcześniej, ale ten pierwszy kawałek brzmi całkiem nieźle ;)

U mnie nowy post, zapraszam!
MÓJ BLOG - KLIIK

Dodaj
avatar

Hehe no to fajnie;) Mi też wpadł w ucho;)

Okej. Pozdrawiam;)

Dodaj
avatar

Powiem szczerze, że pierwsze słyszę :D
Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

http://veronicalucy.blogspot.com

Dodaj
avatar

Uwielbiam No money Galantis, mogę słuchać jej w kółko :)

Pozdrawiam cieplutko, Karolina! : )
carolinecupcakecc.blogspot.com

Dodaj
avatar

Hehe no widzisz;)
ok chętnie;)

Dodaj
avatar

Ja też lubię ten kawałek;)

Dodaj
avatar

Mans ma fajne piosenki :D Oo i Eurowizję bardzo fajnie prowadził :)
Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

Dodaj
avatar

To fakt fajnie to wszystko poprowadził;)
Pozdrawiam;)

Dodaj
avatar

Uwielbiam mansa, za te jego piosenki :)
Zapraszam na mój konkurs fotograficzny, bardzo mi zależy abyś wziął udział. :)
http://pbdamian.blogspot.com/

Dodaj
avatar

Ciekawa playlista piosenek. Pierwsza od razu wpadła mi w ucho ^^ Natomiast co do filmów jeszcze ich nie oglądałam, ale zapowiadają się ciekawie, więc być może je oglądnę :)
Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

Dodaj
avatar

No tak fajne ma piosenki;)
Ok zerkne;)

Dodaj
avatar

Zachęcam do obejrzenia;)

Nie ma za co;)
Pozdrawiam;)

Dodaj
avatar

Bardzo fajne piosenki :)) przesłuchałam kilka z nich i są super!
Obserwuję i zapraszam do mnie :)) liczę że wpadniesz!

Dodaj
avatar

Miło slyszeć;)
Ok jasne że wpadnę;)
Pozdrawiam;)

Dodaj
avatar

Szczerze mówiąc żadnej z tych piosenek nie znałam wcześniej.
Ale po przesłuchaniu ta pierwsza mi się spodobała :)
z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

Dodaj
avatar

Świetne piosenki, powodzenia w poszukiwaniu hitu wakacyjnego (i tak na koniec zrobisz składankę na yt haha)! Filmy obejrzę w najbliższym czasie :D Zacznij polecać książki haha :P ~~Grejsi~~

PS. Polecam: https://www.youtube.com/watch?v=vJRX4vg_n44

Dodaj
avatar

No Mans ma zawsze dobre kawałki;)

Dodaj
avatar

Ksiązki, aby polecać trzeba czytać;)

Pozdrawaiam;)

Dodaj
avatar

Tak średnio;)
Brak pomysłow ostatnio;/

Dodaj
avatar

Tą muzyką mnie zaciekawiłeś, bo teraz w kółko słucham tego samego, teraz nowa odmiana!
dusiiiak.blogspot.com

Dodaj
avatar

Zawsze mała odmiana jest potrzebna i przyjemna ;),pozdrawiam ;)

Dodaj
avatar

KęKę i Flo Rida na głośnikach przynajmniej raz dziennie! Reszty szuszwoli nie znam, podobnie zresztą jak filmów :C Nie sądzisz, że dobrze byłoby napisać np. o każdym filmie 2-3 zdania dlaczego go nam polecasz? Bo taka trochę niezostająca w głowie wyliczanka się z tego robi, a nie miejsce opiniotwórczego blogera! ;D

KULTURA & FETYSZE BLOG (KLIK!)

Dodaj
avatar

W pierwszej odsłonie miało to trochę inna formę;)
Właśnie opisową.
Zmieniłem to , ale chyba powrócę do starej metody;)

pozdrawiam;)

Dodaj
avatar

Dobre piosenki :)
Po przesłuchaniu tych muzyki spodobała mi się pierwsza i ostatnia :)

Dodaj
avatar

No dzięki wielkie ;) pozdrawiam

Dodaj