Polecane #4


Czas na to co dobre. Czas na kolejny odcinek pod tytułem "Polecane". Jak zwykle kilka filmów, utworów, które ostatnio przypadły mi do gustu.
To coś dobrego na nudę, lub spokojne wieczory. Każdy potrzebuję chwili spokoju i relaksu więc dobra muzyka, czy też przyjemny film to super opcje według mnie.

Muzyka towarzyszy każdemu w codziennym życiu, na każdym kroku mamy z nią styczność. Oto kilka z moich ulubionych na tę chwilę kawałków;)


Dropout - Strong (ft. Wesley Finn Tucker)
Fajny kawalek;)mi Przypadl do gustu!



David Guetta ft. Zara Larsson - This One's For You (Official Audio)
Oj oficjalna piosenka euro bardzo przyjemna.  Wpada w ucho.



Alan Walker vs Coldplay - Hymn For The Weekend [Remix]
Jeśli ktoś lubi remixy to coś dla niego. Alan i świetne brzmienie;)





Jonas Blue - Perfect Strangers ft. JP Cooper
Niedawno natknąłem się na ten utwór. Dobra muzyka. Posłuchajcie!



Passenger - Somebody's Love (Official Video)



Ed Sheeran - I miss you



Coldplay - Up&Up

Trzy spokojniejsze utwory. Dla równowagi!


Jak się podobają te propozycje? 


Filmowe emocję zawsze dobrze działają na człowieka i pozwalają chociaż na chwilę zapomnieć o tym co teraz i przenieść nas w inny świat, świat wyobraźni. Filmy warte polecenia!


Instrukcji nie załączono(2013)

Mój opis: Samotny facet wiedzie beztroskie życie. Do czasu, gdy zostaję mu podrzucone dziecko. Co teraz zrobi? Jedzie w daleką podróż, by odnaleźć biologiczną matkę, Lecz nawet jego kamienne serce zmienia się, gdy do gry wkraczają uczucia. Mężczyzna przywiązuję się do dziewczynki i wychowuję ją. Problemy zaczynają się, gdy biologiczna matka się odnajduję. Jak poradzi sobie z tym kochający ojciec i przyjaciel młodej Maggie!
Klik -> FILM



Cuda z nieba / Miracles from Heaven (2016)

Mój opis:Film oparty na prawdziwych wydarzeniach. Beztroskie życie szczęśliwej rodziny przerywa nieuleczalna choroba jednej córki. Lekarze nie mogą początkowo wyjaśnić przyczyny złego samopoczucia dziewczynki. Dopiero najlepsi specjaliści starają się jej pomóc, Dziewczynka cierpi i z każdym dniem czuję się gorzej. Teraz wielka próba przed rodziną. Jak poradzą sobie z tym wyzwaniem? W pewnym momencie staje się cud. Co jest jego przyczyną?
Klik -> FILM

Polecam!

To na tyle w tej odsłonie, Cześć;)


33 Komentarze
avatar

Aż sobie obejrzę filmy, które polecasz ! :) Pierwszy raz spotkałam się z twórczością pierwszego twórcy.Faktycznie wpada w ucho :D



Pozdrawiam i zapraszam do siebie, Paputeq 
 
 

Dodaj
avatar

Filmy na pewno warte uwagi ;) pozdrawiam

Dodaj
avatar

"Cuda z nieba" najpiękniejszy film <3

Dodaj
avatar

Ciężko jest mnie zaskoczyć z muzyką, wszystko już znam :c
Ale podobają mi się <3
Ps. Poproszę zdjęcie, bo sama coś wybiorę :]I tak już chciałam to zrobić. Możesz wysłać na email: dreamtaro@wp.pl Tworzę nową listę, niestety długa nie będzie, ale się załapiesz. To też taka dodatkowa "nagroda" za komentarze :P

Pozdrawiam

Dodaj
avatar

To wybierz sama czemu nie :-) hehe i daj znać jak coś hehe

Dodaj
avatar

Świetna muzuka, uwielbiam Coldplay ;D

Zapraszam:
unnormall.blogspot.com

Dodaj
avatar

Podoba mi się. G.

Dodaj
avatar

Ta druga nutka super! ;)

U mnie nowy post, zapraszam!
MÓJ BLOG - KLIIK
NOWY FILM NA KANALE

Dodaj
avatar

Perfect Strangers to super piosenka! :D

http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

Dodaj
avatar

ostatnio szukam jakiś ciekawych filmów, więc na pewno te obejrzę :)
http://karik-karik.blogspot.com/

Dodaj
avatar

Uwielbiam zagraniczne kawałki, niektóre znam a za niektóre biore się w odsluch! Co do filmów oba z chęcią obejrzę! :)

Dodaj
avatar

Warto bo to filmy z przesłaniem. Takie lubie najbardziej;)

Dodaj
avatar

Większość z tych rzeczy już słyszałam i są świetne :D

Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

Dodaj
avatar

Może następnym razem Cię zaskoczę :-) pozdrawiam

Dodaj
avatar

Muzyka naprawdę świetna, wpada w ucho :) A filmy muszę sobie obejrzeć :)

Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
MADEMOISELLE BLOG

Dodaj
avatar

Muzyka jest spoko :) Fajnie, że zrobiłeś taki post!
http://iam-wiki.blogspot.com/

Dodaj
avatar

Oglądałam ,,Cuda z nieba'' - Piękny film aż się popłakałam <3
Muzyka świetna :)

Dodaj
avatar

Warto zobaczyć ;)
Pozdrawiam :)

Dodaj
avatar

Tak mała seria postów o tej tematyce.;) pozdrawiam

Dodaj
avatar

Trudno przy tym filmie nie uronic łzy. To fakt.

Dodaj
avatar

Muszę obejrzeć filmy, bo nigdy nie oglądałam. Muzyka bardzo mi się podoba, właśnie czegoś w takim stylu słucham :D
http://brillantirose.blogspot.com/

Dodaj
avatar

Playlista jest fajna, aczkolwiek niektóre utwory nie bardzo przypadły mi do gustu. Koniecznie będę musiała oglądnąć ten film ^^ Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

Dodaj
avatar

No to trafiłem w gusta ;) hehe

Dodaj
avatar

Nmzc. Jeszcze wpadnę ;) pozdrawiam

Dodaj
avatar

Muzyka świetna, lubię te piosenki :)
Właśnie dzisiaj zamierzam obejrzeć film "Cuda z Nieba" :)
Mój blog
Odwdzięczam się za obserwacje :)

Dodaj