Okiem faceta #4



 Cześć. Co tam u Was? Jak minął styczeń? Bardzo szybko to leci niestety, już miesiąc za nami. U mnie małe zmiany, ale wszystko pozytywnie także jest ok. W sumie jest bardzo ok. No, ale ja nie o tym dzisiaj.


 Dawno nie było postu z tematu "Okiem faceta". Nadeszła właśnie chwila na odświeżenie serii. Także zabieram się do tego.
Jak zaimponować nam facetom? Czy, któraś kobieta myślała nad tym co sprawia, że imponujecie facetom? 
Myślę, że kilka punktów okiem mężczyzny będą tutaj dobrą wskazówką;)

 Czym zaimponować facetowi?


Niech się postara!
 Facet kocha "zdobywać" kobietę. Nie lubimy, gdy kobieta od początku jest nazbyt miła i próbuję robić wszystko, aby nam sprawić przyjemność. Fakt jest to bardzo miłe, ale to zbyt szybko nudzi i przychodzi okres, gdy jest to uciążliwe. Pozwólcie nam postarać się o wasze względy. Przy tym sprawdzicie, czy mężczyźnie zależy i warto sięz nim spotykać. Gdy odpuści- wszystko jasne.


Bądź odważna i pewna siebie!
Tak to prawda lubimy, a wręcz uwielbiamy kobiety, które znają swoją wartość, są pewne swoich zalet i potrafią nieźle zaskoczyć. To wielki plus,

Miej swoje zdanie!
 Mimo wszystkim błędnym opinią mężczyźni szukają kobiet inteligentnych, a nie pięknych księżniczek, które nie mają swojego zdania. W związku należy się uzupełniać, i konkretna i mądra kobieta potrafi nie raz pomóc i wesprzeć, gdy zachodzi potrzeba. Doceniamy to.

Bądź dowcipna!
 Gra słowna, inteligentne riposty, czasami wręcz bitwa na słowa. To bardzo fajny sposób na zaimponowanie facetowi. Jeśli doprowadzisz go do momentu, że braknie mu słów to brawo! Oczywiscie trzeba pamiętać o tym, aby nie przesadzić. Docinki w granicach rozsądku to dobry sposób na flirt.

Wdzięk!
 Kobieta z klasą to dobre określenie dla kobiety, która potrafi się zachować, ale także dobrze ubrać, jest ladnie uczesana i wygląda zjawiskowo. Ubierajcie się stosownie do okazji, ale pamietajcie o skromności, bo najważniejsze jest to jakie jesteście. To jak wyglądacie to nie tylko zasługa ubioru!


 Te sposoby na zaimponowanie nam facetom powinny zdać egzamin. Co o tym myślicie? Jaka jest wasza opinia? 
 Najważniejsza jednak zawsze jest i będzie szczerość!

"Jeśli chce­my czymś zaim­po­nować to niech będzie to szczerość"
"By zaim­po­nować in­nym, wca­le nie trze­ba się zmieniać"
Jeszcze wzmianka o ciekawym temacie:Zapraszam;)
>>KobiecePorady<<

Na koniec przypomnienie serii:
Zapraszam ponowanie;)


Do następnego! Trzymajcie się;)
28 Komentarze
avatar

Super post! Jesteś mega pozytywnym człowiekiem :D

Zapraszam do mnie

Dodaj
avatar

Ciekawa seria! Oj pewności siebie zdecydowanie mi brakuje.
http://xartday.blogspot.com/

Dodaj
avatar

Tam chyba miało być sposób nie sposón ;) ( Pewnie sobie myślisz jaka jestem wredna i ciagle się czepiam, ale chcę tylko pomóc :D ) Co do postu to naprawdę fajny, przyznam szczerze, że mi raczej brakuje pewności siebie, chociaż nie zawsze :) Mega pomysł na serię :D
Pozdrawiam c; /~Kinga
Unpredictabble

Dodaj
avatar

Oj dzięki za miła opinie;)
Pozdrawiam

Dodaj
avatar

Będzię kolejna część;)
Pozdrawiam;)

Dodaj
avatar

Bardzo fajny i przydatny wpis. Co prawda czytałam o podobnych rzeczach w gazetach, ale teraz Ty mi o tym przypomniałeś, bo już nie mam czasu na czasopisma.
Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com

Dodaj
avatar

A najważniejsze to być po prostu sobą. Czasem to wystarcza. :)

http://justdaaria.blogspot.com/

Dodaj
avatar

Dobrze coś poczytać z Waszej perpektywy :)
Kilka z tych rzeczy jest dla mnie nowych, ale zapamiętam tą perpektywę :)

http://live-telepathically.blogspot.com/

Dodaj
avatar

Ciekawa seria, dobrze jest znać męski punkt widzenia :)

Dodaj
avatar

No to fajnie, że coś przydatnego;)
pozdrawiam

Dodaj
avatar

Fajnie, że spotyka się to z pozytywnym odbiorem;) Dzięki;)

Dodaj
avatar

Zawsze to coś uświadamia;)
Pozdrawiam

Dodaj
avatar

Haha zdjęcie świetne, a Twoja mina jest bezcenna xD Ja mam trochę problem z pewnością siebie, aczkolwiek cały czas nad nią pracuje xd Pozdrawiam!
wy-stardoll.blogspot.com

Dodaj
avatar

Zapamiętam sobie ;p

Zapraszam :
unnormall.blogspot.com

Dodaj
avatar

Świetny post Arek!
Ogólnie fajnie, że jest jakiś facet w blogsferze który tworzy posty od takiej typowo męskiej strony. My kobiety możemy dużo się o waszej logice dowiedzieć ;)
Muszę sobie przyswoić pierwszą radę, gdyż zawsze jest bardzo miła - nie potrafię mieć dystansu tylko jestem ciągle bardzo miła. A że ostatnio mam pewnego pana na oku - musi on się postarać :)

Pozdrawiam i dzięki za odwiedziny!
Mój blog :)

Dodaj
avatar

To powodzenia życze;)
Pozdrawiam

Dodaj
avatar

Świetny post :p pewność siebie ? Hmmm w XXI wieku dużo kobiet ma z tym problemy ;) doczekałes się w końcu mojego kom ;p :* ps. Zdjęcie wręcz idealne :p

Dodaj
avatar

Doczekałem;) Miło;)
Dzięki;)

Dodaj
avatar

OMG ^.^
Dziękuje, że jesteś :****

Zapraszam do mnie ^.^
VANILOVE ♥

Dodaj