Polecane #3



Czas na kolejne wydanie tego tematu. To co było chyba nie było najgorsze, więc mała kontynuacja;)
Strasznie szybko mija dzień za dniem. Nie ma ostatnio wiele czasu by robić coś więcej, zając się czymś nowym. No może niedługo coś tutaj zmienię,

Wracając do tematu. Jak zwykle muzyka, bez której każdy dzień nie byłby taki sam.
Kilka nowych utworów, które przypadły mi do gustu. Coś co obecnie słucham;)

Na początek coś co nie dawno usłyszałem po raz pierwszy;)




Alan Walker - Sing Me To Sleep





Lost Kings - You ft. Katelyn Tarver (Evan Berg Remix)




Martin Jensen - All I Wanna Do





Steve Aoki & Felix Jaehn - Can't Go Home feat. Adam Lambert 




Mark Sixma & Jonathan Mendelsohn - Way To Happiness


No to tyle z muzyki. Ostatnio także trafiłem na dobrą komedie, przy której się nieźle ubawiłem.


Filmowo!



The Do-Over 

(2016)



Dobra komedia na każdy wieczór. Adam Sandler wciela się w kolejną ciekawą rolę. Lubię tego aktora i z chęcią oglądam filmy z jego udziałem. Polecam każdemu ten film. Sporo zabawnych scen poprawi humor nie jednemu;)




Link do filmu:






Mechanik: Prawo zemsty / The Mechanic (2011)


Odbiegając od tematu komedii polecam film trochę z innej beczki. Mowa tutaj o dobrym kinie akcji. Płatny morderca, najlepszy w swoim fachu nie ma litości dla swoich ofiar, Kiedy ginie jego przyjaciel, wraz z synem ofiary próbuję wymierzyć sprawiedliwość.
Polecam ciekawa akcja i fajne sceny pełne akcji.


Link do filmu:


To tyle z propozycji filmowych. Mam nadzieję, że wam przypadną do gustu.

Dzisiaj jeszcze coś innego. Niedawno założony blog, który trzeba polecić;)
Zapraszam serdecznie : http://kolorowa18.blogspot.com/


To wszystko na dzisiaj. Cześć!
25 Komentarze
avatar

Z muzyki dwójka i trójka przypadły mi do gustu - przyjemne nutki. Filmów nie kojarzę, ale zerknę na filmweb i może obejrzę. Miły pościk :-)

Dodaj
avatar

Niektóre kawałki naprawdę fajne ;)

Zapraszam :
unnormall.blogspot.com

Dodaj
avatar

Zerknij zerknij bo warto ;)
Dzięki. Pozdrawiam

Dodaj
avatar

To dobrze że się podobają ;)
Ok zerkne;)

Dodaj
avatar

Muzyki fajne, przypadły do gustu :)
A film ,,The Do-Over'' obejrzę dzisiaj, bo aktora znam :)
Pozdrawiam :)

Dodaj
avatar

Hehe filmu z nim są zazwyczaj fajne :-) pozdrawiam

Dodaj
avatar

Filmy nie są zbytnio w moim gatunku, aczkolwiek playlista jest całkiem ciekawa :)
Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

Dodaj
avatar

No troszke inne gatunkowo niz ostatnio;)
Pozdrawiam;)

Dodaj
avatar

Bardzo podoba mi się pierwsza i ostatnia :)
Zapraszam :* Mój blog
PS: odpowiadam na komentarze i obserwacje :*

Dodaj
avatar

Naprawdę ciekawe kawałki :D przypadła mi do gustu :)

Dodaj
avatar

To milo slyszec;P
Pozdrawiam;)

Dodaj
avatar

Z chęcią wysłuchałabym muzyki ale niestety nie sprawdzę tych kawałków, żeby nikogo nie obudzić w domu, synek śpi w pobliżu :)

Dodaj
avatar

Polecam w wolnej chwili;)
Pozdrawiam;)

Dodaj
avatar

Super te piosenki ! :) Właśnie słuchamy sobie w tle Alana Walkera :D Świetna jest :3 Widać, że masz gust. Pozdrawiamy i ślemy buziaki ;* Bardzo dziękujemy za aktywność na naszym blogu jesteś najlepszy ! :D :) ;*

Dodaj
avatar

Z muzyki przypadły mi do gustu jedynka i trójka :) Jeśli chodzi o filmy szczerze powiedziawszy nie oglądałam żadnego, ale zaciekawił mnie ten pierwszy.
Pozdrawiam i zapraszam do mnie.
https://joanna-rita.blogspot.com/

Dodaj
avatar

Ojej jak miło ;) no fajny ten kawałek fakt :)dzięki dziewczyny pozdrawiam ;)

Dodaj
avatar

Zobacz warto;) fajna komedia ;) ok odwiedzę Cię :)

Dodaj
avatar

Steve i Felix - idealne połączenie!

High Five? :)
https://fridayp.blogspot.com/

Dodaj
avatar

niczego nie znam, więc fajnie będzie posłuchać czegoś nowego. ;) a część z tego brzmi naprawdę bardzo ciekawie i wpada w uszko aż się tupie nóżką. ;)
pozdrawiam.
http://poprostumadusia.blogspot.com/

Dodaj
avatar

Coś.nowego to zawsze fajna odmiana ;),pozdrawiam

Dodaj
avatar

Świetnie napisany artykuł. Jak dla mnie bomba.

Dodaj