Czas, start - Pozytywny poranek !


 Cześć. I znowu to samo, szybko mijający weekend, a po nim tydzień w pracy, szkole. Każdy musi sobie z tym poradzić. Poniedziałek? Chyba najgorszy dzień tygodnia. Nie znam osób, które w poniedziałek są pełne energii i wigoru. Takie rzeczy tylko w filmach;P

 Wszystko jest jednak kwestią pozytywnego nastawienia. Można to wszystko złagodzić i przystąpić do każdego dnia z entuzjazmem. Jak to zrobić? O tym właśnie dzisiaj!

 Wczesne wstawanie to ciężka sprawa. Wiele osób ma z tym problemy. Dlatego przygotowałem kilka porad jak rano być zadowolonym z życia!

Wstawaj o wyznaczonej godzinie!
To niezwykle trudno ruszyć się z cieplutkiego łóżka zaraz po dźwięku budzika. To poranny koszmar. Nastawiania drzemki na 10-15 min? To chyba jednak wielki błąd. Przez takie metody jesteśmy jeszcze bardziej rozespani. Opóźniając moment pobudki, skracamy sobie czas na poranne czynności.
Robimy to wtedy w pośpiechu, a to wcale nie wpływa pozytywnie na nasz poranny nastrój. Dlatego od dzisiaj zero nastawiania drzemki!

Zawsze pamiętaj o uśmiechu!
Mimo wszystko, gdy rano wstajemy z uśmiechem na ustach czujemy się od razu lepiej. Zadowolenie w nas wzrasta. Wtedy chce się żyć. Uśmiech to od zawsze dobry sposób na przypływ pozytywnej energii. Czego chcieć więcej?

Śniadanie!
Rano warto wstać o takiej porze, by mieć czas na przygotowanie śniadania, Wiele osób to bagatelizuję i nie uważa śniadania za coś ważnego, a to właśnie ono dostarczyć może nam potrzebnych składników, aby poczuć się lepiej. Pyszny posiłek to dobry początek!

Pozytywne myślenie!
To w wielu sytuacjach klucz do sukcesu. Wstając rano, rzadko kto myśli o czymś przyjemnym. Zwykle analizujemy co musimy dzisiaj zrobić. Żeby nie psuć sobie całego dnia zaraz po przebudzeniu - odwróć swoje myśli. Myśl pozytywnie. Owszem, miej obowiązki dalej na uwadze, ale ciesz się też tym, co Cie w danym dniu czeka. Pomyśl o tym co możesz zrobić, kiedy wykonasz swoją pracę!

Muzyka!
Warto także jeśli mamy możliwość w drodze do pracy, szkoły posłuchać swoich ulubionych utworów, aby dodatkowo się zrelaksować i z przyjemnością przystąpić do wykonania obowiązków, które nas nie ominą. Muzyka łagodzi stres!


No to na tyle dzisiaj. Miły weekend za mną. Zaczynamy nowy tydzień.
Pamiętajcie, już nie długo weekend;)

Dobranoc;)


14 Komentarze
avatar

Ja jestem w poniedziałek pełna energii bo poniedziałek zawsze mam wolny haha. W moim budziku nigdy nie miałam ustawionych drzemek, ustawiam sobie alarm tak żebym mogła jak najdłużej pospać. A jeśli chodzi o te pyszne śniadania to w ogóle nie widzi mi się przygotowywanie super posiłku o 5 rano :)
Pozdrawiam, mój blog.

Dodaj
avatar

Oj pyszne sniadanie nie musi zajmować wiele czasu;) To kwestia nastawienia;)
Pozdrawiam;)

Dodaj
avatar

Przydatny post :). Ja zawsze ustawiam sobie budzik tak, by pospać jak najdłużej, ale też ze wszystkim się wyrobić. Pozdrawiam! /Klaudia
NASZ BLOG ♥

Dodaj
avatar

No takie są poranki;)
Pozdrawiam

Dodaj
avatar

Muzyka o poranku bardzo poprawia mi humor :D

Zapraszam :
unnormall.blogspot.com

Dodaj
avatar

Zawsze to pozytywna energia :-)

Dodaj
avatar

Wstawaj o wczesnej godzinie - z tym mam chyba najwięcej problemów. Ale to prawda, im dłużej śpię, tym słabszy humor mam i bardziej leniwa jestem. Śniadań nie lubię jeść, zazwyczaj po jedzeniu znów robię się senna, ale zawsze staram się zjeść choć trochę, bo w końcu to najważniejszy posiłek dnia. :D Świetny post.

Pozdrawiam :)
Mój blog - klik!

Dodaj
avatar

Ciekawe porady :) Muszę zacząć je stosować :) Czasami po prostu brakuje mi siły i stąd brak pozytywnej energii :)
Muszę zacząć myśleć o tym aby posłuchać muzyki przed wyjściem :P

http://zbieznaperspektywa.blogspot.com/

Dodaj
avatar

Dzięki ;) Po jedzeniu senna? No różnie widać człowiek reaguje;)
Pozdrawiam

Dodaj
avatar

Muzyka dużo daje;)
Powodzenia;D

Dodaj
avatar

A mi czasem nastawianie drzemki pomaga!:)
http://uglyographyy.blogspot.com/

Dodaj
avatar

Nie czujesz się mniej wyspana;)?

Dodaj
avatar

Ja poniedziałek lubię mam pozytywne nastawienie i słucham muzy

Dodaj